dimecres, 29 de juliol del 2009

Pilar important de Tsubasa RC

Bé, doncs l'altre dia vaig veure el capítol 30 de Tsubasa (capítol exclusiu de l'anime) que era l'únic que encara no havia vist i em vaig adonar que, sense posar-hi cap spoiler, postulen un dels pilars més importants de Tsubasa (per no dir el més important, que jo ja em veig venir el final i... XD). Bé, el fet és que vaig fer una mica copiar-pegar al vídeo (i de paso estreno la meva compta al youtube, que això de pujar vídeos directament al bloc no va gaire bé ^^U) buscant els moments més importants (perdó, el vídeo està en japonès subtitulat en castellà que en baixar-me'l des d'animelliure tarda segles XP) i va sortir això:



Estau atents al que diuen, sobretot és important del punt de vista del dolent, en Fei Wong, ja que l'història de Tsubasa és per culpa d'això. Apa, adéeeeu!!^^


I ara els personatges del vídeo (els més importants):

Els protas: ("Shaoran", "Sakura", Fye, Kurogane i Mokona)


Els dolents: (Fei Wong i Xing Huo)


El déu del país:


I, als records de la "Sakura", en Clow Reed:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP