diumenge, 12 de juliol del 2009

Fye D. Flourite

Bé, ja que la vena CLAMPera sen's ha encès a tots dos, faré una descripció del meu personatge preferit de Tsubasa Reservoir Chronicle, en Fye D. Flourite =D.
No se com m'ho faig, pero sempre m'acaben agradant els nois rossos amb els ulls blaus que tenen un passat turbolent.


Nom:
Fye D. Flourite
Nom original: ファイ・D・フローライト (Fai d. Furoraito)
Altre manga de CLAMP en que surt: És exclusiu de Tsubasa Reservoir Chronicle
Païs/ món natal: Prové de Celes, sota el mandat del rei Ashura.
Edat: La veritat es que no ho sé, pero n'hi posaria uns 25.
Habilitat: Poseeix un gran poder màgic gràcies al blau dels seus ulls. Se li dóna bé esquivar cops.
Físicament: És ros, blanc de pell i té els ulls blaus. Si fos real podria ser noruec, suec o finés; en definitiva, té molt aspecte de nórdic.
Psíquicament: És un noi que durant la seva infància va patir molt i aixó el va marcar al llarg de la seva vida. Amaga durant bona part de la serie els seus veritables objectius sota el somriure fals permanent de la seva cara. Quan el veritable Xiaolang desperta i la Sakura recupera el poder de veure el futur en somnis aquesta situació comença a canviar.



Opinió personal:

Sincerament crec que és una persona molt forta. Només he llegit fins al volum 20, pero haver de soportar un penediment tant gran sobre la consciència per a una bona persona no és gens fàcil. D'altra banda, jo, si tinc un mal dia no puc somriure com si res, és molt fácil plorar i molt difícil riure. Realment, de moment li tinc molta admiració.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP