dilluns, 29 de juny del 2009

Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE!!!


Bé, doncs avui m'he comprat un altre manga (sí, un altre XD)
Bé, doncs com diu el títol, m'he comprat el tom 25 de Tsubasa, un altre manga de les CLAMP, editat a Espanya per Norma Ed., i el manga és nou d'aquest mes.
El volum parla de quan recorden el moments d'infantesa d'es Shaoran (O Xiaolang, com posa a l'edició espanyola XP) Us poso el resum que està darrere el llibre, però no patiu, sense spoilers:
"Xiaolang y los demás llegan a (spoiler) para salvar a Sakura. Tras burlar la trampa del (spoiler), se dirigen a (spoiler XD). Entonces, Xiaolang cuenta la verdad sobre el momento en el que (spoiler...). ¿Se desvelará por fin el secreto del yacimiento de las plumas?"

El llibre:

El llibre abarca des del capítol 192 al 200, més dues pàgs. de publicitat. El que m'ha agradat més ha estat que, a diferència de Magic Knight Rayearth, les onomatopeies del manga sí que estàn traduïdes, i es que em feia molta ràbia veure allò i no saber que significava XP

A més, me n'he duit una sorpresa quan he vist que entra un especial de 30 pàgs. del manga Nodame Cantabile, que ho sento molt, però no tinc ni idea de què va.
La foto:


Quan l'hagi llegit ja us dirè el què, però el fet és que l'estil no m'agrada gaire, així que potser tardo bastant XP

PD: Tb faré llista de personatges del tom 25 de tsubasa, peeeeerò això serà després XDXDXD

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP