dilluns, 1 de juny del 2009

Recomanació shôjo

Bé, resulta que al Saló del Còmic vaig trobar una ofertassa. Vaig trobar, ni més ni menys, que un pack amb la serie sencera de Kanon per només 20 euros! A més a més de que la serie està oficialment descatalogada, m'ha sortit exactament 28 euros més barata de que si l'hagués comprada per separat, un per un. I el genial stand que oferia aquesta oferta va ser Universal! Je t'animé, Universal (l)!


He començat a llegirme el manga i m'està enganxant moltíssim, estic súper satisfeta de la compra, feia temps que no en trobava de tant bones. La veritat és que té un aire molt més adult que Shoujo Kakumei Utena, el meu primer manga en format tankobon. Aqui us poso una fitxa tècnica, i quan m'acabi de llegir el còmic us en donaré la meva completa opinió, que estic segura de que serà molt bona.


Títol: Kanon
Autora: Chiho Saito
Núm. de volums: 6
Preu: 8 euros
Estat: Descatalogada
Editorial: Norma

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP