dilluns, 22 de juny del 2009

Sí, estic viu!

Bé, sento no haver-me passat gaire, prometo que a partir d'ara sí!^^ XD

Només vinc a dir que he començat a llegir Magic Knight Rayearth, una altra obra de les CLAMP, i que està publicada a Espanya per Norma Ed. (Encara només tenim el tom 1). Aquest manga fou el primer en que va sortir la Mokona, tot i que encara no parlava! XD

Bé, la cosa és que vaig veure els personatges al manga de Tsubasa (sí, al crosswer massiu XD) i em va semblar que la sèrie podia ser interessant. Veig que tb n'han fet un anime, ho vaig buscar pel YouTube i el cert és que l'OP em va encantar *¬* (sobretot la versió doblada en anglès, que al menys així l'entenc XP

Bé, us deixo l'esmentat vídeo:


Tb us deixo la lletra!!^^
I hold the light and the darkness of my heart
Trembling while I embrace the shadows
Moving me apart
I can't give up all the dreams that I have chased
And my love will be there
And will come to me again with pride.

When I look to the sunset
All the colours so beautiful
That the tears fall right down
Into the sea
To the ocean of my heart.
Though the brightness of the sun
Has drifted far away
Tomorrow holds
The sunlight of a brand new day for me.

I hold the light and the darkness of my heart
Trembling while I embrace the shadows
Moving me apart
And I can't give up all the dreams that I have chased
And love will be there
And will come to me again
With each rising sun
I'll find the future that is mine.


M'encanta en serio *¬*
Bé, jo intentaré avui començar a llegir el manga i ja us diré el què ^_-

Per cert, també us el podeu descarregar d'aquí o d'aquí

Jo me'ls he baixat dels dos llocs, i diria que és exactament la mateixa traducció XP

Per cert, avui tb (ja que tinc vacances) he començat Imadoki, de la Yuu Watase i com he rigut amb les primeres pàgs XD

Bé, jo ja me'n vaig. Adéeeu! =D


PD: Per certes modificacons al bloc i la URL, tots els missatges d'abans de que ens canviéssim d'URL tenen l'incís d'estar enviats per la Mitsu, tot i que alguns també els vaig enviar jo. Per tant, si trobeu alguna errada de gènere o coses similars és per això ^^U

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP