dijous, 25 de juny del 2009

Magic Knight Rayearth!



Doncs sí, avui m'he comprat el meu primer manga (que sí, ja tocava, ho sé ^^U) Bé, i no m'he pogut controlar i li he fet una foto =^.^=



I bé, com podeu veure és Magic Knight Rayearth, una obra de les CLAMP, de la qual Norma Editorial n'ha començat la publicació (amb el tom 1) aquest mes. El seu preu "teòricament" és de 8,50€ i la col·lecció també "teòricament" és de 3 toms. Aquest tom consta de 197 pàgs. del manga en sí, 10 pàgs. de "presentació" de les CLAMP, dues de publicitat (Tsubasa i xxxHolic), 7 pàgs. d'una historieta en color al final del manga i 2 com a "comentaris" dels pròxims toms. Jo l'he començada a llegir (perquè tampoc la vull acabar tota avui X)), però té el que a mi personalment m'agrada de les CLAMP: molta màgia!
Si us el comprau, espero que us agradi!!^^

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP