divendres, 19 de juny del 2009

Compres del Saló del Cómic

Bé, ja se que ja fa molts dies del saló del còmic, però entre examens i altres coses no he pogut pujar res més des de llavors (l'entrada de Kanon la vaig fer a l'institut).

Aqui teniu unes imatges del que vaig comprar amb poc menys de 100 euros.


La llista:

One Piece
# 43, 44, 45, 46
Keroro # 15, 16
Fushigi Yûgi Genbu # 9
The Gentlemen Alliance # 8, 9, 10
La guia del Joc de Cartes (Autoconclusiu) Edició catalana
Kanon - Serie completa (6 vol.)

Una recomanació: En tots els salons que aneu que estiguin relacionats amb el manga, no podeu marxar sense passar per l'stand de Universal, perquè hi tenen molt bones ofertes.

Per als fanàtics de les CLAMP i concretament de Sakura! La guia del joc de cartes és un llibret que està molt bé, i hi ha uns 9 mètodes d'endevinació que si teniu les cartes és molt entretingut =DD El recomano molt.

Considero que les meves compres estrella del salò van ser Kanon i la Guia del Joc de Cartes. Puff.. de The Gentlemen Alliance només falta per publicar l'últim volum... quina sort, perquè ja començo a estar tipa de tenir tantes col·leccions obertes! Karin i Lovely Complex aviat també finalitzaran... en fi, que a part de les col·leccions que tinc en curs no en penso obrir cap més, només si hi ha alguna que m'interessi molt.

I bé, no puc dir gaire més... Ah, si! En la propera entrada us posaré al dia en quant a les meves produccions més recents :D Espero que us agradin.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP