dijous, 3 de setembre del 2009

Nou layout


Holaaa! Us saluda l'administradora de Sushi's Team =)) Feia temps que tenia una mica abandonat el bloc. Però ara l'he reprès amb un canvi de layout...

I bé, ja se que vaig dir que faríem el canvi quan arribéssim a les 2.000 visites, però avui mirant "catàlegs", que dic jo no me'n he pogut estar de fer-li un canvi de disseny a ST. I bé, n'estic realment satisfeta. Ara realment em sento satisfeta de la feina, m'agrada molt com queda tot en conjunt. Sobretot el súper botó de .:CLAMP Tribute:.

Oi que és bufona, la Chii? =^w^=

En fi, espero que us hagi agradat aquest "canvi de look".

1 comentaris:

Rafel 9 de setembre del 2009, a les 9:17  

Està molt bé, m'encanta!!! ºwº
Els marges dels titolets dels costats i tal... estàn molt wais ^^

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP