dijous, 10 de setembre del 2009

La meva habitació ^^

Bé, doncs ja que la Mitsu va posar la seva, jo tb posaré la meva (Bé, posaré el meu estudi, la meva habitació com que no hi tinc res que valgui la pena doncs no la poso XP), encara que no sigui nova XDDDD

Els meus pocs mangues:
(Sí, es mooooooolt trist, sobretot comparat a la foto de la Mitsu XDDDDDD)

DIA 10 DE SETEMBRE DE 2009


DIA 22 D'OCTUBRE DE 2009


DIA 12 DE NOVEMBRE DE 2009


DIA 05 DE DESEMBRE DE 2009


DIA 28 DE DESEMBRE DE 2009


DIA 15 DE GENER DE 2010


DIA 6 D'ABRIL DE 2010


La meva col·lecció de fòssils i minerals!!! ÒwÓ:



Bé, això es tot! XD
La veritat es que tinc poca cosa més XD
Adéeeeeeeu!! ^_~

PD: A partir d'avui aniré actualitzant la foto de la prestatgeria dels mangues cada cert temps que hagi crescut XD

PD2: Si cliqueu a sobre es veuen més grans ^^

2 comentaris:

InsatiableMitsu 10 de setembre del 2009, a les 7:03  

Uoooo no està gens malament, el teu estudi^^
jejej no et preocupis pels manga, pens que jo no tinc un 65% dels que tu tens o.O De totes maneres crec que hauries de començar per series més curtes xD Angelic Layer està bé, per exemple.

Rafel 12 de setembre del 2009, a les 1:08  

Que tu tens un 65% dels que jo tinc de què? De mangas? O-o

sobre lo de les sèries curtes... sí... tens raó... però pateixo perquè no les descataloguin... XD

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP