dissabte, 31 d’octubre del 2009

Ko ba to!!


Que ja li tocava, ho sé XD
La fitxa tècnica de Kobato:

La Kobato Hanato és una noia que té un desig. Aquest desig és arribar a un lloc, però, per aconseguir-lo, haurà de curar els mals del cor de la gent i amb ells haurà d'omplir una ampolla màgica amb l'ajuda de l'Ioryogi, una mena d'ós de peluix.

És un manga carregat d'humor, sobretot per les situacions en les que es posa la Kobato, tot intentant semblar una persona "normal"

Títol: KOBATO.
Autores: CLAMP
Editorial: Norma Editorial
Nº de volums (Aquí i a data d'avui, 31-10-09): 1
Estat: Oberta
Preu: 7,50€

Doncs fins aquí la "sinopsis"
I ara, una secció que aniré editant a mesura que vagi llegint el manga:

~~CROSS-OVERS DE KOBATO~~

**Avís: Alerta, que hi poden haver spoilers. Les imatges superiors són les de Kobato i les de sota les de les sèries originals. Si no són personatges no hi ha imatge.

~~TOM 1~~


Elda, de Chobits



Freya, de Chobits



Chitose i el seu apartament, de Chobits



L'endevina d'xxxHolic, la seva casa i els estris per endevinar.



Yumi, de Chobits



Hiroyasu i pastisseria Tirol, de Chobits



En Hinata, de M'agrada perquè m'agrada



L'Asou, de M'agrada perquè m'agrada



En Watanuki i la Himawari, d'xxxHolic



La Ringo Seto, d'Angelic Layer



La Primera, de Magic Knight Rayearth



La Misaku Suzuhara, d'Angelic Layer


La Tamayo Kizaki, d'Angelic Layer

PD: No n'estic segur, però diria que a la pàgina 117 surten en Rikuo i en Kakei de Lawful Drug....

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP