dilluns, 12 d’octubre del 2009

Els rics no es fan rics sense esforç

Amb aquesta entrada em desviaré bastant del tema Tsubasa Reservoir Chronicle, XXX Holic i CLAMP hehe.

La faig dedicada a tots aquells que es pensen que els que actualment tenen molts béns els han aconseguit fàcilment i ràpidament (no em refereixo a tu, Kohaku, eh?? xD).

Realment jo no es que tingui una col·lecció de manga enorme, pero quan dic que tinc uns 400 tothom es queda perplex i diu "Ostres quin morro" o "caram, quina enveja" o bé "que guai". Doncs jo a aquesta gent els hi dic que la col·leccioó que ara mateix està guardada a les meves estantaries l'he aconseguit estalviant durant mesos i sacrificant capritxos, estant-me de comprar roba etc.

Em considero otaku col·leccionista des de sisè de Primària, la primera vegada que vaig anar al Salò del Manga. I en principi, només tenint 3 euros de paga setmanal (i no tenia ni ordinador ni molt menys internet, o sigui que tampoc podia llegir per Fansub). I que feia? Guardar cada cèntim com si fos un tresor. Després, aquests 3 euros van crèixer a 4, els 4 a 5, els 5 a 6 i finalment els 6 a 10. I he de recòneixer que llavors saborejava cada vinyeta com si fos l'última, i m'apreciava cada tankobon com si fos una pedra preciosa, una cosa que am el temps he perdut, ara els segueixo apreciant, però d'una altra manera.
M'atreviria a dir que el manga ja és part de mi i que per aixó ja no veig els còmics com un "regal de Déu".  

En fi, vegem una evolució gráfica de com el que abans eren uns 6 tankobons han esdevingut aproximadament els 400 actuals (si, sempre m'ha agradat fotografiar les estanteries xD).

Habitació 2005 - 2006, els origens. L'Arina Tanemura i Shoujo Kakumei Utena impulsen l'era otaku (no es veuen els cómics de KKJ, però hi són.)


(Si forceu una mica la vista, podreu veure en un dels pòsters la portada dels volums 3 de TRC i XXX Holic, enunciats per la Norma del moment. Els feia servir de pòsters xD)

(Com podeu veure he estat fan d'Inuyasha fins que he tingut ús de raó xDD)

Habitació 2006 - 2007, la revolució dels Tankobons. One Piece pren el poder. Els primers usos del Photoshop. 



Habitació 2007 - 2009, l'obriment i tancament massiu de sèries. La Yuu Watase s'imposa com autora dominant i l'informàtica agafa el relleu del dibuix. Death Note agafa el relleu de One Piece.









Habitació 2009 - 2010, l'era de la racionalitat i la llum. Les CLAMP seuen al tro i el Sony Vegas 8.0 agafa el relleu del Windows Movie Maker.


Espero que us hagi agradat aquest petit viatge en el temps de la meva gran afició, una afició que m'ha ensenyat moltes coses. Des d'ensenyament moral a ensenyament informàtic.

Fins a la pròximaaaa ^w^

2 comentaris:

Rafel 12 d’octubre del 2009, a les 7:58  

Hhahahahahahahah però veus? Tu tenies paga XD
A mi mai m'han donat un trist euro de paga, simplement només em queda anar estalviant els diners que em donen a l'aniversari, etc.
Però de totes formes mai he dit que fós fàcil això de comprar manga XD

PD: Està wai, això jejejej jo tb ho hauria d'anar fent, per d'aquí un parell d'anys poder fer una entrada semblant XD (Qui diu un parell diu tres o quatre eeeeh XD)

InsatiableMitsu 12 d’octubre del 2009, a les 8:12  

Tens raó jejej Per axó he especificat que no anava per a tu =3

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP